Τι να κάνεις για να χάσεις κιλά ;

Τι να κάνεις για να χάσεις κιλά ;

Μην τρως καθόλου γαλακτοκομικά» μου είπε η κυρία στο γυμναστήριο που πηγαίνω τον τελευταίο μήνα και δεν έχω χάσει ούτε 100 γραμμάρια (αλήθεια, έχω ηλεκτρονική ζυγαριά). Κόβοντας το γάλα, γιαούρτι, τυριά θα χάσω, σύμφωνα με τις συμβουλές της και την προσωπική εμπειρία μιας φίλης της, 6 κιλά σε ένα μήνα χωρίς να κάνω δίαιτα.

Δεν ακούγεται πολύ δύσκολο, όμως, θα τα χάσω; Αξίζει τον κόπο να στερηθώ οτιδήποτε περιέχει γάλα ή τυρί; «Κόψε το κρέας» μου είπε η κολλητή μου, «όλα αυτά είναι βλακείες. Το κρέας και τα ζωικά λίπη παχαίνουν. Αυτά να κόψεις. Και τα αυγά, το βούτυρο και ό,τι προέρχεται από ζώο». Δηλαδή, ήθελα να της απαντήσω, «και τα γαλακτοκομικά, επομένως», αλλά δεν είπα τίποτα γιατί έτσι κι αλλιώς δεν είχα σκοπό να γίνω χορτοφάγος για να χάσω 8 κιλά που μου περισσεύουν.

Τι πρέπει να κόψεις, λοιπόν, για να χάσεις κιλά; Τη ζάχαρη, το κρέας, το γάλα, το αλάτι, κάτι από αυτά, όλα αυτά μαζί, τα πάντα, τίποτα;Αν έχεις δοκιμάσει να κόψεις τα γλυκά, το βραδινό, το delivery, τα τηγανιτά, τα λαδερά ή ό,τι άλλο σε έχουν συμβουλεύσει κατά καιρούς αλλά δεν έχεις δει αποτέλεσμα, τότε μάλλον κάτι δεν κάνεις σωστά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς αυτό που παχαίνει είναι η αστάθεια στη διατροφή σου (πρέπει να κρατάς ισορροπίες, να τρως λίγο από όλα και με μέτρο), η ανυπομονησία (κανείς δεν χάνει πολλά κιλά μέσα σε ένα μήνα, εκτός κι αν έχει πολλά κιλά να χάσει) και η καθιστική ζωή. Ο μεταβολισμός σου πρέπει να κινηθεί κι επειδή οι 8 ώρες σε ένα γραφείο κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά, όπως μας λένε οι γιατροί, 2 ώρες την εβδομάδα σε ένα γυμναστήριο δεν πρόκειται να αντιστρέψουν το κακό.

Αν από αύριο ξεκινήσω να περπατάω, να τρέχω, να γυμνάζομαι, να τρώω μια σαλάτα ή ένα φρούτο ενδιάμεσα και αρχίσω να προσέχω και τις ποσότητες, θα καταφέρω να είμαι για πάντα fit; Όλοι ξέρουμε την απάντηση, αλλά σπάνια κάνουμε αυτό που είναι καλό για το σώμα μας.